علی صادقزاده شهردار هرات در پیامی بمناسبت روز مهندس از مهندسین شهرتقدیرنمودند 

  • خواندن 187 دفعه
علی صادقزاده شهردار هرات در پیامی بمناسبت روز مهندس از مهندسین شهرتقدیرنمودند: 
 
پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها ، خودباوری های مهندسان این سرزمین است .
 
روز مهندس روز تجلیل از با استعدادترین و باهوش‌ترین افراد جامعه و روز پاسداشت خودباوری ، خلاقیت ، ابتکار ، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل می‌باشد . روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است .
 
 بی شک نقش بی بدیل مهندسان در زندگی مدرن امروز بر کسی پوشیده نیست و بر این باوریم تمامی آثار و بناهای مهم امروز مدیون  مهندسین بزرگ و نامداری بوده است که  در آن شرف حضور داشته اند.
 
۵اسفند روز تقدیر از مهندسانی است که در پرتو انقلاب اسلامی ، دانش ، مهارت و توان فنی آنان جزو بهترین‌های دنیا بوده و در پروژه‌های مهم جهان عهده‌دار مسئولیت‌های گران پایه‌ای هستند .
 
فرصت را مغتنم می شماریم و این روز سترگ را به همه مهندسان کارآمد و خلاق بویژه تمامی دوستان و همکاران خود در شهر وشهرداری هرات  تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه همت والای مهندسین شهرمان بیش از پیش شاهد رشد و تعالی معماری اصیل اسلامی- ایرانی همگام با معماری نوین باشیم.
روابط عمومی شهرداری هرات
  • اندازه قلم

شهردار هرات

مهندس محمد جواد حیدری

shahrdar

اطلاعات تماس

تلفن:

035-32572444

فکس:

035-32573900

آدرس

یزد، شهرستان خاتم، شهر هرات

خیابان شهید بهشتی، میدان دولت

شهرداری هرات

سایت های مرتبط

فرمانداری خاتم

سازمان مدیریت و حمل و نقل هرات

سازمان آتش نشانی هرات

نماد اعتماد الکترونیکی