چاپ کردن این صفحه

پیام تبریک شهردار هرات به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات

پیام تبریک شهردار هرات به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ، علی صادقزاده شهردار هرات در پیامی از حضور و شرکت شهروندان در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاندیدای شورای اسلامی شهر هرات در عرصه انتخابات تشکر نمود. همچنین به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات تبریک گفت. پیام شهردار محترم به این شرح است:
بسمه تعالی
انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است.
به لطف و ياري خداوند متعال سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا با مشاركت پرشور آحاد ملت بزرگوار ايران و علي الخصوص مردم هميشه در صحنه شهر هرات برگزار گرديد. در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شهروندان همیشه همراه و دلسوز نظام برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات شهرمان افزودند.
انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از انتخابات حساس و حائز اهمیت است که به طور مستقیم با سرنوشت شهر، آبادانی و توسعه‌ی پایدار شهرها در ارتباط است. قطعاً با انتخاب اعضای با تجربه و تازه نفس, دلسوز و همدل به جرات می‌توان گفت هرات با توان بیشتر در مسیرتوسعه ادامه خواهد داد.
اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شهروندان در پارلمان شهر با وفاق، هم‌افزایی، مشارکت و برنامه‌ریزی و تصویب لوایح و پروژه‌های توسعه‌ی پایدار شهری در جهت رفع مشکلات و حل مسائل تاثیرگذار خواهند بود.منتخبین ارجمند ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر هرات، شهروندان فهیم هرات با بررسی عملکرد و برنامه‌های شما افراد اصلح را جهت حضور در این عرصه انتخاب کردند.
برنامه‌ی توسعه ۵ساله‌ی شهر، اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی ، گردشگری مصوب طرح تفصیلی و درخواست‌ها و تقاضاهای شهروندان بخش کوچکی از نیاز امروز شهر است. بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های بزرگان، فرهیختگان و بزرگان شهر چراغ راهی برای همگان خواهد بود.اينجانب از تمام نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر نموده و ضمن تقدیر و سپاس از اعضای گران‌مایه‌ی دوره‌ی پنجم، تبريك صميمانه خود را به شما منتخبين مردم در ششمين دوره شوراي اسلامي شهر هرات، اعلام مي‌دارم و اميدوارم در سايه هم افزايي و تعامل متقابل ميان خادمين مردم در نهاد شورا اسلامی شهر و شهرداري، گام های موثری در پیشبرد آبادانی شهر برداشته شود .استمرار موفقيت‌هاي شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و اميدوارم ششمین دوره شوراي اسلامی شهر هرات،تسریع بخش روند عمران، آبادانی وپیشرفت شهری گردد.
علی صادقزاده
شهردار هرات
30 خرداد 1400 هجری شمسی

  • اندازه قلم