پیام تبریک شهردار هرات به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات

  • خواندن 151 دفعه

پیام تبریک شهردار هرات به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات.
به گزارش روابط عمومی شهرداری ، علی صادقزاده شهردار هرات در پیامی از حضور و شرکت شهروندان در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاندیدای شورای اسلامی شهر هرات در عرصه انتخابات تشکر نمود. همچنین به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات تبریک گفت. پیام شهردار محترم به این شرح است:
بسمه تعالی
انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است.
به لطف و ياري خداوند متعال سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا با مشاركت پرشور آحاد ملت بزرگوار ايران و علي الخصوص مردم هميشه در صحنه شهر هرات برگزار گرديد. در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شهروندان همیشه همراه و دلسوز نظام برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات شهرمان افزودند.
انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از انتخابات حساس و حائز اهمیت است که به طور مستقیم با سرنوشت شهر، آبادانی و توسعه‌ی پایدار شهرها در ارتباط است. قطعاً با انتخاب اعضای با تجربه و تازه نفس, دلسوز و همدل به جرات می‌توان گفت هرات با توان بیشتر در مسیرتوسعه ادامه خواهد داد.
اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شهروندان در پارلمان شهر با وفاق، هم‌افزایی، مشارکت و برنامه‌ریزی و تصویب لوایح و پروژه‌های توسعه‌ی پایدار شهری در جهت رفع مشکلات و حل مسائل تاثیرگذار خواهند بود.منتخبین ارجمند ششمین دوره‌ی شورای اسلامی شهر هرات، شهروندان فهیم هرات با بررسی عملکرد و برنامه‌های شما افراد اصلح را جهت حضور در این عرصه انتخاب کردند.
برنامه‌ی توسعه ۵ساله‌ی شهر، اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی ، گردشگری مصوب طرح تفصیلی و درخواست‌ها و تقاضاهای شهروندان بخش کوچکی از نیاز امروز شهر است. بهره‌گیری از نظرات و ایده‌های بزرگان، فرهیختگان و بزرگان شهر چراغ راهی برای همگان خواهد بود.اينجانب از تمام نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر هرات که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر نموده و ضمن تقدیر و سپاس از اعضای گران‌مایه‌ی دوره‌ی پنجم، تبريك صميمانه خود را به شما منتخبين مردم در ششمين دوره شوراي اسلامي شهر هرات، اعلام مي‌دارم و اميدوارم در سايه هم افزايي و تعامل متقابل ميان خادمين مردم در نهاد شورا اسلامی شهر و شهرداري، گام های موثری در پیشبرد آبادانی شهر برداشته شود .استمرار موفقيت‌هاي شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و اميدوارم ششمین دوره شوراي اسلامی شهر هرات،تسریع بخش روند عمران، آبادانی وپیشرفت شهری گردد.
علی صادقزاده
شهردار هرات
30 خرداد 1400 هجری شمسی

  • اندازه قلم

شهردار هرات

مهندس محمد جواد حیدری

shahrdar

اطلاعات تماس

تلفن:

035-32572444

فکس:

035-32573900

آدرس

یزد، شهرستان خاتم، شهر هرات

خیابان شهید بهشتی، میدان دولت

شهرداری هرات

سایت های مرتبط

فرمانداری خاتم

سازمان مدیریت و حمل و نقل هرات

سازمان آتش نشانی هرات

نماد اعتماد الکترونیکی